Change with your own words , orite ? | Dashboard | +Follow
Cik Ika .!.//
Hello Peeps !



heeloo ! Welcome To My World ! leave something at my Tagboardd ! Follow me ! Thanks For Visiting My blog !

Sweet Moment

Story About Links


Tagboard


Gracias
Template Suhaila Roslan
Edit by Cheery
Bored -.-
Wednesday 6 March 2013 | 22:35 | 0 You Heart Me //
K.
K panas ah hari ni even cuaca kat luar mendung.
Panas hati tau takk, grrrrrrrrrrrr!
Rase cam nak makan nasik 6 pinggan hari nih. punya lah tension
Esok pagi pulak dah kene balik puchong. ohh tidakk! :(
Asal cuti sekejap sangat haa? ehh takleh sekejap agi kee??? hahh? huhh menyampehh
K blog cantek kan? kahkahh
Thanks fatini sebab mintak password belog aku nak deco belog yang.. yang.. ntah taktau.
Kenapa la lately ni hati aku sangat mudah memaaf dan menerima sampai aku sendiri da tau apa endingnya nanti.
K takde kene mengena ngan post ni. k ffinee
Dah ar, tension ar.
Rase cam nak marah orang je ari ni. huhh
Ehh haaa hehehehe..
Actually skg aku suke sgt ngan lagu sekali dengan mamat yang nyanyi ni.
Tapi tapi ermm tatu tu takleh banyak lagi ke bang?



Aaaa best aa suare mamat nehh.
Tapi sayang.. dah macam pokok krismas aku nengok dia ni hehe.
Sokay la, janji suara dia lagi best dari justin bieber. miaww haha.
K takde mood. bye


Older Post | Newer Post