Change with your own words , orite ? | Dashboard | +Follow
Cik Ika .!.//
Hello Peeps !



heeloo ! Welcome To My World ! leave something at my Tagboardd ! Follow me ! Thanks For Visiting My blog !

Sweet Moment

Story About Links


Tagboard


Gracias
Template Suhaila Roslan
Edit by Cheery
second
Saturday 2 March 2013 | 05:42 | 0 You Heart Me //
Ok.
Ok? ok blurr. hhaihh
Ok, ehh nape banyak sangat OK ni?
Ok tau mood aku skrg tak berapa nak OK. hmm k ffffffinee -.-
So ok, haihhh tak sangka laa kan dalam kita tengah bersedih ni, ada jugak orang lain yang sedih sama macam kita. nak-nak sama nasib pulak dgn kita kann
Sabar yaa babbyy? I selalu ada untuk U tawww awww hahaha
I tau U baca post ni kan, pape wazzup-wazzuuppp aww!

*nengok2 kat bawah
Oooooooooo ramainyaa followers aku, terharrruuu sangat :')
Hahaha, tadi ade kawan aku nak follow, dia cakap. mana button follownyeeeEeeeEeeEEE???!!!
Hahaha sorry babe, tak perasaan. tak tahu ape masalah belog ni. giles beybis betol -.- hmm
Takpelaa, terima je seadanya :(

K, alkisahnya aku tengah menahan sakit di hati ni.
Aku sangat-sangaaaaaaaaaatt anti dengan orang yang suka kata belakang.
Eh tolong ahhh, face to face boleh tak?
Ingat comel ke buat prangai cmtu??
Ade la sorang 'kakak' ni kan, dulu serious aku respect gila kat dia sebab dia macam.. macam BAIK -.-
Last-last hari tu dia buat cerita bukan-bukan kot pasal aku kat housemates aku.
Arghhhhhhh time tu memang aku mengamuk giles beybis ahh
Aku berkurung dalam bilik taknak makan.
Then kebetulan hari tu aku dapat roomate baru, Lia namanya.
Hari tu 14 jan. awww my birthdayy <3
Sejak dari hari yang dia buat cerita bukan-bukan pasal aku, aku dah jadi lain dgn dia.
Pastu 'kakak' tu cakap kat housemates aku yang aku jadi kurang ajar ngan dia sebab terpengaruh ngn roomate baru aku tu.
Memanggg lagi la aku naik hangennn tetiba nak salahkan orang lain plak.
Apa salahnyaaaa cakap je depan-depan kat aku kalau tak puas hati
Ni takkkkkkk, haihhhhhh
Tak payah nak belakang sangatt n salahkan orang lain
Mentang-mentang umur dia 20, aku 19. setahun je pon. SO??
Kene respect sampai kene ikot semua cakap dia ah? hmm bukan nak bezakan umur pon.
Tapi cmtu la bila dah diberi amanah untuk pegang tanggungjawab, tetiba dia dah salah guna.
Sume mende nak suruh orang lain yang buat.
Bile aku tengah rilex penat then baring sambil goyang-goyang kaki ni, tetibe

'.... IKAAAAAAAAAA! Buangg sampahhh kat bawahh ! ...'

10 minit kemudian..

'........ IKAAAAAAAAAAAA! dengar takkk?...'

Time tu aku rase cam nak campaaak je dia kat bawah tu.
Suara dia kan, macam mimpi ngeri tau tak. grrrrrrrrrrrrrrrr!
Apa dia ingat aku bibik ke? :( muke comel macam ni dia buat aku macam bibik dia. hahahaha opss!
3 bulan agi kot aku kene bertahan ngan orang camni.
Haihh memang nasib aku laa dapat housemate cenggini :(
Dahtu dia sorang ye yang tak ok dalam rumah tu.
Sabar je la.
So ok la, need someone to cheer me up :|
Lagi best kalau someone tu bestfriend kita :)
K byebye :*


| Newer Post